073-7780074

 

 

חוקר פרטי בנתניה 

חקירות פרטיות מתקדמות במחיר הטוב בשרון

צוות חוקרים פרטיים מקצועי

חייגו היום לייעוץ ראשוני ללא התחייבות! 

073-7780074

 

חוקרים פרטיים בנתניה

המומחים בביצוע חקירות פרטיות בנתניה הסביבה!

 

מחפשים משרד חקירות בנתניה? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בחקירות פרטיות מתקדמות באזור נתניה ולב השרון עם מיטב הבלשים הפרטיים המתמחים באזור.

 

חקירות פרטיות בנתניה

נתניה היא לא רק בירת השרון אלא גם העיר השביעית בגודלה בישראל, עם כ 207,000 תושבים נכון לשנת 2019 ומרקם עירוני ומסחרי שוקק הכולל בתוכו מתחמי תעשייה ומסחר, אזורי קניות, מתחמי הייטק, תיירות לאורך רצועת החוף ומלונאות, ותנופת בניה ובניית יוקרה ברחבי העיר.

משרדנו פועל באזור נתניה כבר מעל עשור שבו צברנו ידע מעשי והיכרות מעמיקה עם הלב הפועם של העיר. ידע מעשי זה מתורגם עבורנו לאחוזי הצלחה גבוהים יותר בחקירות בעלות אופי מקומי וכן בזמני ביצוע יעילים.

אנו מתמחים במגוון תחומי חקירה כאמור לרבות חשיפת מקרי בגידה, חקירות גירושין, איתור נכסים וחשיפת מעשי מרמה, חקירות פרטיות בנושאים פליליים, מודיעין עסקי, מניעת ריגול עסקי, איתור האזנות ומעקבים, חקירות פרטיות מסחריות, איתור חייבים, מסירות משפטיות ועוד.

כתמיד המחויבות שלנו היא לשאוף להיות המשרד המקצועי, היעיל והדיסקרטי באזור. אנו מבצעים חקירות פרטיות למגוון סוגי לקוחות לרבות פרטיים, משרדי עורכי דין, חברות ביטוח, חברות, ארגונים עסקיים ועוד.

 

אזורי העיר נתניה בהם אנו מבצעים חקירות:

אנו מספקים שירותי חקירות ברחבי העיר נתניה לרבות שכונות כגון אום חאלד, שיכון סלע,  נאות הרצל, גבעת האירוסים, גלי הים, נוף הטיילת,  גן ברכה,טוברוק, רמת חן, מחנה יעקב, נווה יעקב, משכנות זבולון, משהב, נאות מנחם בגין, רמת פולג, נאות גנים, נתניה הירוקה, עמליה, מרכז העיר,  נאות שקד, נווה איתמר,  נווה עוז, פארק שלולית החורף, גלי הים, נוף הטיילת (נת/600), עין התכלת, שירת הימים, עיר ימים, פארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר,  פרדס הגדוד, קריית אליעזר,  קריית השרון, קריית נורדאו, קריית צאנז, קריית רבין,  רמת אפרים, רמת יגאל ידין (שיכון דורה), רמת פולג ועוד.

וכמו כן בישובים הסמוכים לרבות כפר יונה, פרדסיה, אבן יהודה, כפר נטר, בית יהושע, יקום, אודים, בית יצחק, שער חפר ועוד.  

 

חוקר פרטי כלכלי בנתניה

נתניה מדורגת בסולם הסוציו אקונומי עם ציון 6 והכנסה ממוצעת לבית אב, נכון לשנת 2017, של כ 15,277 ש"ח בחודש.

נתונים אלה מהווים עדות נוספת לתנופת הפיתוח העוברת על העיר בשנים האחרונות וכניסה של אוכלוסיות חזקות ויזמים למרחב העירוני.

העיר כיום מהווה בית למאות אלפי מטרים של נדל"ן מסחרי המאלכס בתי עסק מכל הסוגים והחתכים החל מאזורי תיירות ומלונאות לאורך החוף, מתחמי אירועים, אזורי תעשייה, אזורי בילוי, מתחמי קניות המהווים אבן שואבת לקונים מכל הארץ, שווקים וכמובן גם תעשיית היי טק גדולה.

לטובת המגזר העסקי בעיר אנו מחזיקים בחטיבת חקירות המתמחה בשלל נושאים עסקיים החל משירותי מודיעין עסקי, חקירות נאותות וכדומה לחברות לפני מיזוגים או בתהליכי רכישה או מכירה של חברות.

בנוסף, אנו מספקים שירותי חקירה כלכליים מגוונים לרבות חקירות נדל"ן, איתורי נכסים, איתור חייבים, חקירות הוצאה לפועל וכיוצא בכך.

 

חשיפת גנבות מבית עסק ומעשי מרמה 

תחום חקירה נוסף, הנושק לתחום העסקי הוא למעשה בכל הקשור בחשיפת ומניעת פעולות פליליות כנגד יחידים וכנגד ארגונים ובתי עסק.

חלק ניכר מפעילותינו כיום בנתניה עוסקת בנושאי חקירה פליליים עם דגש על חשיפת מעילות ומקרי גנבה בעסקים אם מדובר על רובד של פעילות פלילית חיצונית וכן ברובד של מעילות וגנבות המבוצעות מתוך בית העסק.

על פי הנתונים העולמיים הרווחים, חברות קמעונאיות רבות סובלות מזליגה כלכלית כואבת עקב גנבה המתבצעת מבפנים על ידי עובדי החברה עצמם. ההערכות ברמה העולמית מעריכות שכ 75% מהעובדים גנבו מהמעבידים שלהם לפחות פעם אחת, ושכ 95% מהעסקים חוו גנבה.

על פי הנתונים בנתניה מתבצעים בממוצע מעל 23 מקרי גנבה מדווחים מבית או עסק מדי שבוע ועל כל אלף תושבים מתבצעים בממוצע 53 מקרי פשע בשנה.

מציאות זאת אפשרה לנו לפתח מחלקה לחקירות פרטיות פליליות מקצועיות היכולות לספק פתרון וכן חסכון עצום ממניעת וחשיפת מקרי גניבה.

 

חוקר פרטי לנושאים אישיים ומשפחתיים

תחום חקירות נוסף בוא אנו מספקים שירותי חקירה הוא התחום האישי והמשפחתי לרבות איתור בני משפחה אובדים, איתור נכסים, חקירות פרטיות בנושאי ירושה, איתור נכסים אבודים, וכן חקירות הכרוכות בנושאים רגישים כגון ילדים ובני נוער, חקירות לפני חתונה, חקירות שידוכים ועוד.

 

חקירות פרטיות מסחריות

תחום חקירות נוסף בו אנו מתמחים כולל בתוכו את כל התחום העסקי והמסחרי לרבות מודיעין עסקי, חקירת מתחרים, חקירות לפני חוזים, חקירות נאותות לפני מיזוגים ורכישות, חקירות רקע לעובדים, ועוד.

כמו כן, חקירות כלכליות לאיתור חייבים, איתור נכסים, חקירות הוצל"פ, חקירות בתחומי נדל"ן ועוד.

 

חוקר פרטי בגידות בנתניה

נתניה קיבלה בזכות התיירות והמלונאות הקיימים בה שם של עיר בגידות שקיימת בה סצנה גדולה של חדרים למפגשים דיסקרטיים.

אנו מצבעים חקירות לחשיפת בגידות בנתניה מזה שנים רבות. כל החקירות מתבצעות באמצעות אמצעי מעקב ותיעוד מתקדמים להשגת ראיות באופן חוקי אשר יוכיחו או יפריכו את מעשי הבגידה באופן מלא.

בנוסף, החוקרים שלנו מחזיקים ביכולות לחשוף כספים וחשבונות סודיים ולמעשה את כל מה שבן או בת הזוג הבוגדים מחביאים מכם. 

מחיר חוקר פרטי בנתניה

מתעניינים בחקירה פרטית בנתניה וסביבתה ומעוניינים לדעת כמה זה עלול לעלות לכם? היכנסו למחירון החקירות הפרטיות שלנו ללמוד יותר!

אם גם אתם זקוקים לחוקר פרטי מומלץ בנתניה, התקשרו עוד היום ושוחחו עם בלש פרטי מומחה!

צור קשר עם חוקר פרטי

חוקר פרטי ברמת גן

חוקר פרטי ברמת גן

חקירות פרטיות ברמת גן מומלץ לעשות עם בלשים פרטיים מומחים לעיר עם הכרת שטח טובה לצד ניסיון מוכח בביצוע חקירות פרטיות מכל סוגים. התקשרו עוד היום והתייעצו משרד חקירות מומחה לרמת גן למציאת הפתרון הנכון עבורכם.

חוקר פרטי באשדוד

חוקר פרטי באשדוד

חקירות פרטיות באשדוד עושים עם המומחים באשדוד. עם מעל עשור ניסיון של חקירות שטח מכל הסוגים באשדוד אנו מציעים שירותי חקירות פרטיות לכל מטרה באשדוד וסביבתה. התקשרו היום שליחת ייעוץ עם בלש פרטי מומחה לאשדוד

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקווה

אנו מתמחים בשירותי חקירות פרטיות מזה שנים רבות בפתח תקווה וסביבתה. בזכות היכרות מעמיקה עם השטח העירוני של פ"ת אנו מצליחים ליישם אמצעי חקירה מגוונים להשגת תוצאות בזמן מהיר ובמחירים הטובים במרכז.

חוקר פרטי בחיפה

חוקר פרטי בחיפה

המומחים בחקירות פרטיות בחיפה וסביבתה. כל סוגי החקירות הפרטיות: חוקר פרטי בגידות, חקירות כלכליות, חוקר פרטי פלילי, חוקר גירושין וחשיפת בגידות, מעקבים, איתור האזנות ועוד במחירים הטובים בחיפה.

מצאו חוקר פרטי בקליק