073-7780074

 

 

חוקר פרטי ברמת גן 

חקירות פרטיות במחיר הטוב בר"ג

צוות חוקרים פרטיים מנוסים ומומחים

זקוקים לעזרה? התקשרו עוד היום!  

073-7780074

 

חוקרים פרטיים ברמת גן

המומחים בביצוע חקירות פרטיות בר"ג והסביבה!

 

חושדים שבן או בת הזוג בוגדים? צריכים עזרה באיתור בן משפחה אובד? חושבים שגונבים לכם מבית העסק? זקוקים לעזרה באיתור נכסים מחייב? הגיע הזמן לדבר עם חוקר פרטי מומחה לעיר רמת גן. אנו מתמחים אנו במתן שירותי חקירה פרטיים מתקדמים באזור העיר ר"ג עם צוות בלשים פרטיים בעלי ניסיון עשיר בביצוע חקירות באזור.

 

חקירות פרטיות ברמת גן

מעבר לכביש מתל אביב, רמת גן היא העיר העשירית בגודלה בישראל, עם מעט מעל 152,000 תושבים נכון לשנת 2019. רמת גן הינה אחת הערים המרכזיות בהם אנו מנהלים חקירות פרטיות.

כעיר גדולה וחלק מהותי מגוש דן, אנו מנהלים חקירות מכל הסוגים החל מחקירות פרטיות אישיות כגון חשיפת בגידות וניהול מעקבים, דרך חקירות כלכליות מורכבות הנוגעות ברבדים שונים של הפעילות המסחרית הענפה בעיר ובאזורי התעשייה שלה כגון בורסת היהלומים המהווה אבן שואבת לפשע מכל הסוגים, ועד חקירות פרטיות למניעת ריגול תעשייתי ולמודיעין עסקי.

כבכל אזור בו אנו פועלים אנו תמיד מנסים להיות המשרד המקצועי ביותר באזור ומספקים שירותי חקירות למגוון לקוחות החל מלקוחות פרטיים, דרך משרדי עורכי דין, ארגונים וחברות ועוד.

 

אזורי העיר רמת גן בהם אנו מבצעים חקירות:

כאמור רמת גן היא אחת מהערים הגדולות בישראל לא רק מבחינת כמות התושבים בה אלא גם מבחינה גאוגרפית עם שטח שיפוט הכולל מעל 13,200 דונם. אנו בעלי ניסיון מקיף בחקירות ברמת גן עם ניסיון שטח והיכרות ענפה עם התוואי העירוני עקב חקירות שבוצעו בכל רחבי העיר לרבות שכונות כגון מרכז העיר, תל יהודה, נווה יהושוע, מתחם נגבה, נחלת גנים, קריית קריניצי, בורסת היהלומים, רמת עמידר, שכונת הגפן, תל בנימין, רמת השקמה, בר אילן, שיכון ותיקים, האצטדיון, תל גנים, קריית בורכוב, רמת חן, תל השומר, שיכון צנחנים, שנקר, כפר אז"ר, רמת אפעל ועוד.  

 

חוקר פרטי כלכלי ברמת גן

רמת גן היא אולי העיר העשירית בגדולה בישראל אך מבחינה כלכלית מדובר באחת מהערים הפעילות בישראל ובאזור המרכז. נכון לשנת 2017 פתח תקווה מדורגת בציון 8 בדירוג החברתי כלכלי עם הכנסה ממוצעת לבית אב של 17,601 ₪ בחודש (מקום שלישי בארץ –  אחרי רחובות וראשון לציון.

בנוסף, בזכות אזורי התעשייה והמסחר אותה קידמה עיריית רמת גן באופן אינטנסיבי בשנים האחרונות ר"ג מהווה היום בית לעשרות אלפי מטרים של נדל"ן מסחרי מכל הסוגים לרבות חברות נדל"ן, חברות היי טק, מסחר יהלומים, מתמחי בילוי, חנויות מכל הסוגים וכמובן אזורי תעשייה.

לאורך העשורים ניהלנו בה עשרות חקירות פרטיות כלכליות, עסקיות ומסחריות מכל הסוגים לרבות חשיפת מעקבים וציטוטים עסקיים, מניעת ריגול עסקי, ביצוע פעולות מודיעין עסקי, חקירות נאותות, חשיפת גניבות ומעילות בבתי עסק, בדיקות רקע לעובדים ועוד. 

בנוסף, אנו מספקים שירותי חקירה כלכליים מגוונים לרבות חקירות איתור כגון חקירות נדל"ן, איתורי נכסים, איתור חייבים, חקירות הוצאה לפועל וכיוצא בכך.

חוקר פרטי בגידות ברמת גן 

בדומה למגמה הארצית המשקפת גירושין לאחד מכל שלושה זוגות, גם רמת גן אינה חפה ממקרי בגידות או גירושין. נכון לשנת 2016 רמת גן עף עלתה ב 11% שנתי במספר מקרי הגירושין עם כ 260 זוגות גרושים חדשים מדי שנה.

עקב היקפי מקרי הבגידה אנו מעורבים בכל רגע נתון בעשרות חקירות בגידה וגירושין. הכלים אשר פיתחנו בנושא זה הנם מהמתקדמים בשוק. אנו מחזיקים גם בידע המצטבר והיכרות שטח מעמיקה [לרבות מקומות מפגש דיסקרטיים ומלוניות בעיר] וכמו כן באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לביצוע מעקבים על פי חוק תוך תיעוד והוכחת או הפרכת מקרה הבגידה. 

כהערת שוליים בנושא זה, כדאי לציין שתחושות בטן לרוב אינם משקרות בנושא בגידה. אם אתה או את מרגישים שמשהו אינו כשורה ובן או בת זוגכם בוגדים בכם – מניסיוננו העשיר בתחום, אתם ככל הנראה צודקים. התקשרו עוד היום לשיחת ייעוץ עם חוקר בגידות מומחה. 

חוקר פרטי פלילי ברמת גן

תחום חקירה נוסף, הנושק לתחום החקירות העסקיות, אך לא רק כמובן, הוא למעשה בכל הקשור בחשיפת ומניעת פעולות פליליות כנגד יחידים, בתי עסק וחברות.

גניבות כיום הם ללא ספק מכת מדינה אשר נוכחת באופן מובהק ברמות גבוהות יותר במרכזים הכלכליים של המדינה ובראשם ערים כגון רמת גן בה מדווחים בשנה מעל 5000 מקרי פשיעה.

עבירות פשיעה כאמור אינם נעשים רק מבחוץ על ידי גורמים פליליים מובהקים. על פי נתונים עדכניים גניבות על ידי עובדים מתוך בית העסק יוצרים נזקים של מיליארדי דולרים בשנה ברמה העולמית.

דוגמאות לחקירות פליליות נפוצות ברמת גן

חוקר פרטי מקרי גניבה

חוקר פרטי טביעות אצבע

חשיפת מקרי גניבה על ידי עובדים

חשיפת מעילות ועבירות כלכליות בבית העסק

ייעוץ אבטחה והתקנת מצלמות אבטחה לעסק או בית

ועוד

חוקר פרטי לחקירות אישיות

חקירות בתחום האישי או המשפחתי הם תחום נוסף בו צברנו ניסיון רב וחובק למעשה המון נושאים שונים לרבות חקירות כגון:

חקירות בתחום בני נוער או ילדים

חקירות בגני ילדים ברמת גן לחשיפת מקרי התעללות

חקירות פרטיות לאיתור קרובי משפחה אובדים

איתור יורשים וחקירות בנושא צוואות

איתור נכסים מוברחים ו"חיים כפולים"

חקירות רקע לפני חתונות

חקירות שידוכים

ועוד….

 

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים חוקר פרטי בר"ג

כרוצים להזמין שירותי חקירה פרטיים מומלץ תמיד לבדוק את הרישיונות של החוקר ולוודא שאכן מדובר במשרד חקירות הפועל על פי היתר ובהתאם לחוקי מדינת ישראל בהתאם לחוק החוקרים הפרטיים תשל"ד. החזקת רישיון לעסוק בתחום מבטיחה לכם חוקרים אשר צברו את הידע הנדרש לבצע חקירות פרטיות איכותיות וחוקיות אשר יוכלו גם לשמש ראיה בהמשך על פי הצורך.  

אם גם אתם זקוקים לחוקר פרטי מומלץ ברמת גן, התקשרו עוד היום ושוחחו עם בלש פרטי מומחה!

צור קשר עם חוקר פרטי

חוקר פרטי באשדוד

חוקר פרטי באשדוד

חקירות פרטיות באשדוד עושים עם המומחים באשדוד. עם מעל עשור ניסיון של חקירות שטח מכל הסוגים באשדוד אנו מציעים שירותי חקירות פרטיות לכל מטרה באשדוד וסביבתה. התקשרו היום שליחת ייעוץ עם בלש פרטי מומחה לאשדוד

חוקר פרטי בנתניה

חוקר פרטי בנתניה

מחפשים בלש פרטי בנתניה? הגעתם למומחים בחקירות פרטיות בשרון. אנו מתמחים בחקירות פרטיות, איתורים, מעקבים, מסירות וחשיפת גנבות ומעשי מרמה בעסקים בנתניה וסביבתה.

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקווה

אנו מתמחים בשירותי חקירות פרטיות מזה שנים רבות בפתח תקווה וסביבתה. בזכות היכרות מעמיקה עם השטח העירוני של פ"ת אנו מצליחים ליישם אמצעי חקירה מגוונים להשגת תוצאות בזמן מהיר ובמחירים הטובים במרכז.

חוקר פרטי בחיפה

חוקר פרטי בחיפה

המומחים בחקירות פרטיות בחיפה וסביבתה. כל סוגי החקירות הפרטיות: חוקר פרטי בגידות, חקירות כלכליות, חוקר פרטי פלילי, חוקר גירושין וחשיפת בגידות, מעקבים, איתור האזנות ועוד במחירים הטובים בחיפה.

מצאו חוקר פרטי בקליק